Visual Restaurant® éttermi szoftver

Szoftverünket akkor válassza, ha egy egyszerű, könnyen átlátható éttermi szoftvert keres a rendelés felvétel, számlázás és a korrekt raktárkészlet kezelés lebonyolítására. Éttermi programunkat bármikor kiegészítheti egy vagy több kézi számítógéppel, MOBIL-lal, melyek segítségével nagymértékben gyorsíthatja vendégei kiszolgálását, kisebb személyzet alkalmazásával.

Visual Restaurant

Miért válassza?

EGYSZERŰ

Gyorsan megtanulható, logikus, közérthető. Így hamar megszeretheti.

MEGBÍZHATÓ

Stabil, hibamentes működés, nem akad ki, nem fagy le, működik!

GYORS

Rendelésfelvétel, fizettetés másodpercek alatt! Így a felszolgálók többet foglalkozhatnak a vendégekkel.

PRECÍZ

Pontosan látható ki, mikor, mit adott el, mennyi pénzzel kell elszámolnia.

KOMPLEX

Komplett naprakész, jól ellenőriztehő raktárkészlet kezeléssel rendelkezik.

RUGALMAS

Bővíthető, interneten keresztül, otthonról felügyelhető, szervizelhető.

MODERN

Érintőképernyő, kézi számítógép, mobiltelefon illeszthető hozzá

ÉLETTARTAM GARANCIÁS

Nem egy-két hónapra terveztük! Mi hosszútávú megoldásokban gondolkozunk!

Programunk megalkotása során nagy figyelmet szenteltünk annak, hogy felhasználóinknak egy minél egyszerűbb, testreszabottabb megoldást tudjunk biztosítani, ezért éttermi programunk a megfelelő beállításokkal a kis étteremtől a közepesen át a legnagyobbig és legösszetettebbig mindenki számára optimális megoldást biztosít. A pincér program teljes körű megoldást kínál az éttermek elszámoltatásához, továbbá a működés kiértékeléséhez. Segítségével pontosan nyomon követhetők az áru mozgások a beérkezéstől az eladásig, továbbá naprakészen láthatók és ellenőrizhetők a raktárak készlet értékei. Vendéglátós programunkat, annak érdekében, hogy mindenki számára elérhetővé váljon, modulokra bontottuk, így mindenkinek csak a számára szükséges részeket kell megvásárolni vagy bérelni. A bérleti konstrukció hasznos lehet mindazoknak, akik minimális induló költséggel kívánnak éttermi szoftvert bevezetni vagy azoknak, akik már vásároltak olyan pincér szoftvert, amely az elvárt igényeket nem teljesítette.

Az éttermi program szolgáltatásai

Rendelés felvétel:

  • Asztaltérkép szintű kezelhetőség
  • Felszolgáló azonosíthatóság
  • Korlátozott törlési lehetőség
  • Korlátozott mozgatási lehetőség
  • Kézi számítógéppel történő rendelés felvétel támogatás
  • Rendelések több nyomtatóra történő kiküldésének kezelése
  • Nagybetűs rendelés nyomtatás támogatása
  • Megkésett rendelések kijelezhetősége
  • Pincér szerinti asztal kezelés támogatása
  • Érintőképernyő támogatás - kiegészítő modul - M21
  • Kamerás rendelésrögzítés - kiegészítő modul - M74

Számlázás:

  • Étterem logó nyomtatási lehetőség
  • Beállítható, hogy ki fizettethet
  • Kedvezmény adási lehetőség
  • Termék csoport szerinti kedvezmény adási lehetőség
  • Kézi számítógéppel történő fizettetés támogatás
  • Euro kezelhetőség
  • Idegennyelvű fizettetési lehetőség
  • Hiteles fizettetési lehetőség
  • Több árlap kezelhetőség
  • Asztal fizettetés megjelölési lehetőség
  • Áfás számla készítés támogatása - kiegészítő modul - M17
  • Törzsvendég kezelhetőség - kiegészítő modul - M11
  • Törzsvendég hitel kezehetőség - kiegészítő modul - M12
  • Elektonikus pénztárca kezelhetőség - kiegészítő modul - M35
  • Üdülési csekk kezelhetőség - kiegészítő modul - M40
  • Felszolgálási díj kezelhetőség - kiegészítő modul - M20
  • Számlánkénti pénzleadás támogatása - kiegészítő modul - M43
  • Pénztárgéppel történő összeköthetőség - kiegészítő modul . M88
  • Napvégi pénzleadás támogatása - kiegészítő modul - M46

Elszámolás:

  • Felszolgálók személy szerinti elszámolhatósága
  • Napi bevételek lekérdezhetősége
  • Beszedetlen bevételek lekérdezhezősége
  • Napi termék értékesítések lekérdezhetősége
  • Napi nyersanyag fogyások lekérdezhetősége
  • Haszonkulcs számítási lehetőség
  • Több műszak kezelhetőség - kiegészítő modul - M41
  • Házipénztár kezelhetőség - kiegészítő modul - M14
  • Zárásnál feladatlista támogatása - kiegészítő modul - M49

Biztonság:

  • Többszintű jogosultsági rendszer kezelési lehetőség
  • Minimumkészlet figyelési lehetőség
  • Forgalmi adat törlési lehetőség- kiegészítő modul - M25

Kimutatások, Statisztikák:

  • Termék értékesítések időszakos lekérdezhetősége
  • Nyersanyag fogyások időszakos lekérdezhetősége
  • Felvett rendelések lekérdezhetősége
  • Fizettetések tételes visszakereshetősége
  • Asztalok szerinti értékesítések lekérdezhetősége
  • Napi zárások összesített lekérdezhetősége
  • Pincérek teljesítmény szerinti jutalmazhatóságának támogatása

Készlet kezelés:

  • Több raktár kezelhetősége
  • Mérleges italstandolási lehetőség - kiegészítő modul - M70
  • Nyersanyag beszerzés rögzíthetősége
  • Nyersanyag beszerzések visszakereshetősége
  • Nyersanyag beszerzések értékelhetősége
  • Nyersanyag átadás rögzíthetősége
  • Nyersanyag átadás visszakereshetősége
  • Nyersanyag selejtezések rögzíthetősége
  • Nyersanyag selejtezések visszakereshetősége
  • Leltár rögzíthetősége
  • Késleltetett leltér értékelés lehetősége
  • Leltárak visszakereshetősége
  • Aktuális raktárkészletek ellenőrizhetősége
  • Korábbi raktárkészletek ellenőrizhetősége
  • Nyersanyag beszerzési lista lekérdezhetősége
  • Receptúra kezelhetősége
  • Félkész termék kezelhetőség - kiegészítő modul - M5

Hasznos kiegészítő moduluk

Milyen számítógépre lesz szüksége hozzá?

Windows 10 esetén:

  • Ci3 vagy erősebb számítógép
  • 4GB vagy több memória kapacitás
  • 10 GB vagy több merevlemez kapacitás
  • Magyar nyelvű Windows 10 Home vagy Pro

Windows 11 esetén:

  • Ci3 vagy erősebb számítógép
  • 4GB vagy több memória kapacitás
  • 10 GB vagy több merevlemez kapacitás
  • Magyar nyelvű Windows 11 Home vagy Pro

Bemutató programok

Az éttermi program bevezetése

Előkészület:

A programba fel kell tölteni az étterem étlapját, itallapját, továbbá azokat a termékeket amiket árulnak, de nem szerepelnek sehol. Mindig van ilyen. Példaként említeném a fröccsöket, a fagylaltokat. A feltöltést, a telepítést és oktatást követően egyedül végezheti vagy kiadhatja nekünk. Amennyiben a feltöltést ránk bízza, biztosítania kell számunkra a teljes anyagot, majd ezek alapján tudjuk kikalkulálni Önnek a feltöltés költségét. Előljáróban annyit, hogy kollegáink gyorsan és pontosan dolgoznak, így az étlap feltöltés általában pár órát, maximum egy napot vesz igénybe. Mielőtt nekiülne a feltöltésnek el kell döntenie, hogy készletet is kíván-e kezelni az éttermi programunkkal vagy sem. Amennyiben igen, az ételeknél szüksége lesz a receptekre, melynek összeállításában a szakács lesz segítségére. A termékek csoportosításához pedig a programhoz adott kézikönyvben talál sok segítséget.

Közvetlenül az indulás előtti előkészületek:

Amennyiben raktárkészletet is kezelni szeretne a programmal, az indulás előtti napon amikor már minden termék és receptúra rögzítésre került, le kell standolni mindent! Tudom ez fárasztó, de sajnos a későbbi pontos elszámoláshoz elengedhetetlen összetevő. A standolás célszerű menetét meg fogja találni kézikönyvünkben.

Indulás:

Az indulás napját mindenképpen célszerű gondosan megválasztania. Mindenképpen egy kevésbé forgalmas napot válasszon, még akkor is, ha már használtak valamilyen éttermi rendszert. Ez biztosan nem ugyanúgy működik! Minden étterem kicsit más, így még azoknak a felszolgálóknak is szokni kell a rendszert akik már korábban dolgoztak Visual Restaurant® programmal. Tehát ha Önöknél a hétköznapok a forgalmasabbak akkor a hétvégét válassza indulásnak, ha hétvégén van csúcs akkor a hétfő, keddet. Az első napon így is várható egy kis fennakadás, de nem lesz vészes! Mindenki hamar meg fogja szokni. Amennyiben igénylik kollegánk a helyszínen segít a zökkenőmentes indulásban.

Véglegesítés:

A beüzemelést követően célszerű egy-két hét éles "próbaüzemet" tartani. Ez azt jelenti, hogy mindenki használja a rendszert ezen időszak alatt, s közben rendszeresen ellenőrzik annak hibátlan működését. Miért van erre szükség? Azért mert tapasztalatunk szerint a megadott étel receptek nem minden esetben pontosak. A leggondosabbaknál is lesznek elmaradások ami által a raktérkészlet nem lesz teljesen precíz. A pincérek még mellé ütögetnek, így a több a lesz a törlés, mint kellene. És még sok ilyen kis apróság. Ez az idő viszont abszolút elég arra, hogy minden a helyére kerüljön. Ezt követően ismét jöhet egy stand. Egyúttal megtörténik a program ezen részének a megismerése is, és másnaptól minden indul a pontos, precíz raktérkészlettel ahol a rendszer működését mindenki ismeri és korrektek a receptúrák. Én már végigcsináltam párat és működik!

Hasznos tanácsok

  • Ha nem tőlünk szerzi be a számítógépet, munkaeszközként akkor is mindig olyan számítógépet válasszon, amely stabil, és frissen telepített operációs rendszer fut rajta, mert hibátlan működés csak stabil eszközön biztosítható.
  • Ne legyenek eltérő operációs rendszerrel telepített számítógépek egy hálózaton belül.
  • Ne használja internetezésre, különösen víruskereső nélkül, a munkavégzéshez használatos számítógépet.
  • Ne használja filmnézésre a munkaeszközként használatos számítógépet.
  • NAGYON FONTOS! Készítsen rendszeresen biztonsági mentést! Mert mi csak a programot tudjuk pótolni, az ADATAIT NEM!
Árjánlat Szoftver bérlés Hardver bérlés

Elérhetőségeink

mobil: +36 20 941 9400

vezetékes: +36 85 562 097

e-mail: iroda@com-passz.hu

8640 Fonyód, Fő u. 31. (időpont egyeztetés szükséges)

Copyright © Com-Passz Kft. Minden jog fenntartva.