A felmerülő kérdések, problémák mielőbbi megoldása érdekében telefonos problémamegoldó szolgáltatást (supportot) biztosítunk ügyfeleink részére. Így a rendszer üzemeltetésével kapcsolatban bármilyen kérdése, problémája adódik, mi segítünk megoldani azt.
Munkaidőben a szolgáltatást minden új ügyfelünk részére 1 hónapig INGYEN biztosítjuk!
Munkaidőn kívül, hétvégén és ünnepnapokon nem tudjuk ingyenesen biztosítani ezen szolgáltatásunkat, így amennyiben azt szeretné, hogy ezen időszakokban is felhívhasson minket felmerülő kérdéseivel, problémájával, az alábbi lehetőségek közül választhat:
Átalánydíjas problémamegoldás havi díjai 2021. március 1-től | |||
BRONZ | EZÜST | ARANY | |
Munkaidőben 8-16 |
Minden nap 8-22 |
Minden nap 0-24 |
|
1 gépes rendszer esetén | 1.400 Ft | 3.900 Ft | 12.900 Ft |
2 gépes rendszer esetén | 1.650 Ft | 4.900 Ft | 15.900 Ft |
3 gépes rendszer esetén | 1.900 Ft | 5.900 Ft | 18.900 Ft |
több gépes rendszer esetén | egyedi ajánlat szerint | ||
Eseti support díjai 2022. március 1-től (előfizetés nélküli) | |||
Munkaidőben 8-16 |
Munkanap 16-22 Hétvégén 8-16 |
Munkanap 22-8 Hétvégén 16-8 |
|
12.000 Ft/óra | 24.000 Ft/óra | 40.000 Ft | |
Support körén kívüli szolgáltatások 2021. március 1-től | |||
Adatelemzés | 8.900 Ft/óra | ||
NAV Online számla javítás | 1.000 Ft/számla |
A táblázatban található díjak nettó árak, az áfát nem tartalmazzák!
A díjak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
mobil: +36 20 941 9400
vezetékes: +36 85 562 097
e-mail: iroda@com-passz.hu
8640 Fonyód, Fő u. 31. (időpont egyeztetés szükséges)
Copyright © Com-Passz Kft. Minden jog fenntartva.