Szoftverünket akkor válassza, ha egy egyszerű, könnyen átlátható éttermi szoftvert keres a rendelés felvétel, számlázás és a korrekt raktárkészlet kezelés lebonyolítására. Éttermi programunkat bármikor kiegészítheti egy vagy több kézi számítógéppel, MOBIL-lal, melyek segítségével nagymértékben gyorsíthatja vendégei kiszolgálását, kisebb személyzet alkalmazásával.
Gyorsan megtanulható, logikus, közérthető. Így hamar megszeretheti.
Stabil, hibamentes működés, nem akad ki, nem fagy le, működik!
Rendelésfelvétel, fizettetés másodpercek alatt! Így a felszolgálók többet foglalkozhatnak a vendégekkel.
Pontosan látható ki, mikor, mit adott el, mennyi pénzzel kell elszámolnia.
Komplett naprakész, jól ellenőriztehő raktárkészlet kezeléssel rendelkezik.
Bővíthető, interneten keresztül, otthonról felügyelhető, szervizelhető.
Érintőképernyő, kézi számítógép, mobiltelefon illeszthető hozzá
Nem egy-két hónapra terveztük! Mi hosszútávú megoldásokban gondolkozunk!
Programunk megalkotása során nagy figyelmet szenteltünk annak, hogy felhasználóinknak egy minél egyszerűbb, testreszabottabb megoldást tudjunk biztosítani, ezért éttermi programunk a megfelelő beállításokkal a kis étteremtől a közepesen át a legnagyobbig és legösszetettebbig mindenki számára optimális megoldást biztosít. A pincér program teljes körű megoldást kínál az éttermek elszámoltatásához, továbbá a működés kiértékeléséhez. Segítségével pontosan nyomon követhetők az áru mozgások a beérkezéstől az eladásig, továbbá naprakészen láthatók és ellenőrizhetők a raktárak készlet értékei. Vendéglátós programunkat, annak érdekében, hogy mindenki számára elérhetővé váljon, modulokra bontottuk, így mindenkinek csak a számára szükséges részeket kell megvásárolni vagy bérelni. A bérleti konstrukció hasznos lehet mindazoknak, akik minimális induló költséggel kívánnak éttermi szoftvert bevezetni vagy azoknak, akik már vásároltak olyan pincér szoftvert, amely az elvárt igényeket nem teljesítette.
Visual Restaurant® - M17: ÁFA-s számla készítő modul
Visual Restaurant® - M11: Törzsvendég kezelő modul
Visual Restaurant® - M26: Export modul
Visual Restaurant® - M2: Asztalfoglalás kezelő modul
Visual Restaurant® - M91: Kiszállítás kezelő modul
Visual Restaurant® - M35: Ajándékkártya kezelő modul
Visual Restaurant® - M12: Törzsvendég hitel kezelő modul
Visual Restaurant® - M20: Szervizdíj kezelő modul
A programba fel kell tölteni az étterem étlapját, itallapját, továbbá azokat a termékeket amiket árulnak, de nem szerepelnek sehol. Mindig van ilyen. Példaként említeném a fröccsöket, a fagylaltokat.
A feltöltést, a telepítést és oktatást követően egyedül végezheti vagy kiadhatja nekünk. Amennyiben a feltöltést ránk bízza, biztosítania kell számunkra a teljes anyagot, majd ezek alapján tudjuk kikalkulálni Önnek a feltöltés költségét. Előljáróban annyit, hogy kollegáink gyorsan és pontosan dolgoznak, így az étlap feltöltés általában pár órát, maximum egy napot vesz igénybe.
Mielőtt nekiülne a feltöltésnek el kell döntenie, hogy készletet is kíván-e kezelni az éttermi programunkkal vagy sem. Amennyiben igen, az ételeknél szüksége lesz a receptekre, melynek összeállításában a szakács lesz segítségére. A termékek csoportosításához pedig a programhoz adott kézikönyvben talál sok segítséget.
Amennyiben raktárkészletet is kezelni szeretne a programmal, az indulás előtti napon amikor már minden termék és receptúra rögzítésre került, le kell standolni mindent! Tudom ez fárasztó, de sajnos a későbbi pontos elszámoláshoz elengedhetetlen összetevő. A standolás célszerű menetét meg fogja találni kézikönyvünkben.
Az indulás napját mindenképpen célszerű gondosan megválasztania. Mindenképpen egy kevésbé forgalmas napot válasszon, még akkor is, ha már használtak valamilyen éttermi rendszert. Ez biztosan nem ugyanúgy működik! Minden étterem kicsit más, így még azoknak a felszolgálóknak is szokni kell a rendszert akik már korábban dolgoztak Visual Restaurant® programmal. Tehát ha Önöknél a hétköznapok a forgalmasabbak akkor a hétvégét válassza indulásnak, ha hétvégén van csúcs akkor a hétfő, keddet. Az első napon így is várható egy kis fennakadás, de nem lesz vészes! Mindenki hamar meg fogja szokni. Amennyiben igénylik kollegánk a helyszínen segít a zökkenőmentes indulásban.
A beüzemelést követően célszerű egy-két hét éles "próbaüzemet" tartani. Ez azt jelenti, hogy mindenki használja a rendszert ezen időszak alatt, s közben rendszeresen ellenőrzik annak hibátlan működését. Miért van erre szükség? Azért mert tapasztalatunk szerint a megadott étel receptek nem minden esetben pontosak. A leggondosabbaknál is lesznek elmaradások ami által a raktérkészlet nem lesz teljesen precíz. A pincérek még mellé ütögetnek, így a több a lesz a törlés, mint kellene. És még sok ilyen kis apróság. Ez az idő viszont abszolút elég arra, hogy minden a helyére kerüljön. Ezt követően ismét jöhet egy stand. Egyúttal megtörténik a program ezen részének a megismerése is, és másnaptól minden indul a pontos, precíz raktérkészlettel ahol a rendszer működését mindenki ismeri és korrektek a receptúrák. Én már végigcsináltam párat és működik!
mobil: +36 20 941 9400
vezetékes: +36 85 562 097
e-mail: iroda@com-passz.hu
8640 Fonyód, Fő u. 31. (időpont egyeztetés szükséges)
Copyright © Com-Passz Kft. Minden jog fenntartva.